نمایش در صفحه اول گوگل

رسیدن به نتایج بالا در موتور جست و جوی گوگل، برای همه وبسایت ها امکان پذیر است. اما در این مورد، توجه به نکات زیر بسیار حائز اهمیت می باشد.

  • در صورت قبول پروژه های سئو برای سایت هایی که از قبل طراحی شده اند، قبل از عقد هر گونه قراردادی، باید سایت به طور کامل بررسی شود. چون اگر در زمان طراحی یک وبسایت، ایراداتی بسیار پایه و واضح وجود داشته باشد، گوگل آن سایت را به اصطلاح پنالتی می کند و به عنوان جریمه برای مدتی ممکن سایت را در رتبه های پایین تر نشان بدهد یا اصلا در سرچ ها بالا نیاورد. برای همین، ما قبل از قبول سفارش های سئو، به طور کامل باید تمامی موارد را کامل بررسی کنیم. و به طور رایگان یک گزارش کامل از وضعیت فعلی وبسایت به شما ارائه می دهیم.
  • از زمان پایان ساخت سایت، باید به طور منظم بازدید کننده برای وبسایت خود جذب کنید. داشتن بازدید کننده به طور منظم، یکی از مهم ترین موارد در بالا آمدن در جست و جو های گوگل است.
  • بعد از جذب بازدید کننده، نکته مهم دیگری که به بالا آمدن رتبه سایت شما کمک می کند، لینک هایی است که از بقیه سایت ها دریافت می کنید که به اصطلاح به آن بک لینک گفته می شود. یعنی هر میزان که لینک سایت شما در وبسایت های دیگر به صورت follow قرار بگیرد، گوگل امتیاز بیشتری به سایت شما می دهد. این بک لینک ها را می توان در قالب رپورتاژ آگهی خریداری کرد یا از سایت های مشابه، لینک دریافت کرد.

مواردی که در بالا ذکر شد، قسمتی از موارد موثر در بالا آمدن سئوی سایت است. که متخصصان سئوی ما، این خدمات را برای شما با هزینه های بسیار مناسب انجام می دهند.

درباره مدیر وبسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم